fredag 21 oktober 2011

v.37

Idag går jag in i v.37 och har därmed 27 dagar kvar till beräknad förlossning. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, HERREGUD vad tiden går fort. Den här graviditeten har verkligen bara svischat förbi och snart är det dags att åka till förlossningen och BB igen. Det var 1,5 år sedan jag var där sist men det känns som om det var igår...ja nästan i alla fall. I helgen är det i alla fall dags att packa BB-väskan (förbereda den åtminstone) och se över vad som behöver inhandlas. Förra helgen gick vi igenom Joppes bebiskläder och tvättade om några som vi kommer att använda igen. När jag väntade Joppe visste vi inte vilket kön det var och därför är de flesta kläder vi har könsneutrala. Sen så vill man ju alltid köpa nytt till den nya bebisen, för det är så roligt att shoppa bebiskläder. Synd bara att de växer ur dem så fort.

Snart är du här hos oss, vi längtar och väntar ♥

3 kommentarer:

  1. 27 dagar kvar- inte behöver du packa BB väskan redan. Det är ju en månad kvar typ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag vill också göra en sådan graviditetskalender. Försökte mej på det på pampers för ngåra dagar sen. Men hittar inte den du gör. Kan du guida mej? Jag vill veta när min graviditet startade. Då jag själv har NOLL KOLL.

    SvaraRadera
  3. Gud va spännande - tänk, snart kommer bebben :)
    teletubbies blev faktiskt min räddning, så nu ska fler filmer och kanske en "teletubbies docka" inhandlas och läggas under granen i år :)
    Kram

    SvaraRadera