måndag 28 november 2011

Bröst

Jag tror jag blir tokig på mjölkstockningen. Idag har jag mått jättebra, inte haft någon feber alls, bröstet har bara varit lite ömt samt att jag har varit riktigt pigg. Sen på eftermiddagen/kvällen började jag bli hängig och frysa igen samt få ont i bröstet. Och nu när jag tog tempen så var givetvis febern tillbaka, jag tror jag blir tokig snart. Vill bara vara glad och må bra! Jag gör "allt" som man ska göra, jag låter Molle äta på det onda bröstet först, jag duschar varmt, masserar, pumpar ur lite, använder vetekudden och har på mig varma och täckande kläder för att inte bröstet ska bli kallt eller få drag på sig. När jag var ute tidigare idag hade jag till och med på mig två tröjor, vindtät fleecetröja samt vinterjacka. Men icke...

Det är tur att jag har mina fina pojkar som gör att jag inte hinner tänka så mycket på att jag inte mår helt tipp topp. Nej nu ska jag försöka få några timmars sömn, ska bli otroligt skönt att få krypa ner i sängen.

Vår fruktoman mumsar päron tidigare idag

3 kommentarer:

  1. godmorgon!
    vad ska du hitta på idag? :)

    SvaraRadera
  2. usch stackare....hoppas de ger sej snart!! fast detta jäkla blåsväder asså...är ju som gjort för mjölkstockning!! fst du klär ju på dej bra så du borde va förskonad från detta elände tycker jag!! hoppas som sagt de ger sej....NU!!!

    kram på er

    SvaraRadera
  3. Du får köppa fetvadd att ha i behån

    SvaraRadera