måndag 28 november 2011

Promenad och hembesök

Dagen har rullat på bra och det har inte hunnit bli så mycket vila och ro. Jag och Molle var ute på en promenad i det fina vädret och det var riktigt skönt. Solen lyste och det var lagom kallt. Molle valde dock att sova under hela promenaden men han tyckte säkert att det var skönt med frisk luft i alla fall. Jag valde att ta syskonvagnen fast inte Joppe var med och jag är faktiskt förvånad över hur smidig den var trots att jag bara hade Molle med mig. Den går givetvis inte att jämföra med swiften när det kommer till smidighet, men den är såpass lätt att den inte kändes klumpig eller tung.

Idag har vi även haft hembesök av barnmorskan från BVC. Det var trevligt och det är alltid bra att få lite uppdaterad information trots att man redan har en liten till hemma. Molle blev även vägd och han hade gått upp bra. 3665 g vägde han när han föddes och idag vägde han 3840 g.

1 kommentar:

  1. Carro - Mamma till Elsa o Max29 november 2011 kl. 07:58

    Vi var på bvc igår oxå, då sa hon att hon skulle till er och hälsa på Molle :) visst är hon toppen??

    kramar!!

    SvaraRadera