måndag 28 november 2011

Måndagslistan v.48

Idag, måndag är jag glad för att...

Jag börjar känna mig allt mer och mer återställd efter förlossningen
BVC gör hembesök hos oss idag, ska bli kul att se hur mycket Molle gått upp i vikt
Första veckan med Molle har gått bra, han verkar nöjd med livet
Mallan, Johanna och Elin kommer och hälsar på oss på onsdag
 Joppe visar allt mer och mer kärlek till sin lillebror
♥ Jag är så lycklig


Måndagslistans idé är hämtad från Jennyn. En lista i positiv anda helt enkelt, en lista att bli glad över! Gör en du med!

2 kommentarer:

  1. Jaa ag hoppas iaf han vill ut, lika smidigt som hans syster ville :-) haha undra om jonas va stressad å nervös då innan ni kom iväg iom tandborsten, där fick jag mig ett gott skratt för dahen :-) bäst jag packar neccesären på toan så det bara är att rycka med aig den(å använda grejerna därur å lägga tillbaka vid varje användning). Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre idag.. Tänker ofta på er. Joline är ofta med när ja tittar in på din blogg, oxh idag sa hon inte "kelly" som hon säger om alla barn, utan idag sa hon rätt.. "oppe". Kelly är min väns dotter..

    SvaraRadera