söndag 27 november 2011

Är vi lika?

10 kommentarer:

  1. Som bara den.. Men jag tror molle är mer lik mamma sin.. Och joppe mer av sin far ;-) men väldigt lika <3

    SvaraRadera
  2. Nej jag tyckte nog inte att de var så lika. Molle ser lite grövre ut, hihi, hur man nu kan vara så liten och kallas grövre..
    Men huvudformen är liksom lite annorlunda, och joppe ser mer långsmal ut.

    SvaraRadera
  3. Man ser att de har lika ansiktsdrag. Sen så vägde väl Joppe ett kilo mindre om jag inte minns fel? Men likheter ser jag många

    SvaraRadera
  4. Visst syns det att de är bröder

    SvaraRadera
  5. Jag tycker dem har lika ansiktsdrag. Syns ju att dem är syskon. Men en är mer lik mamma och en mer lik pappa? Eller är jag helt ute och cyklar? Jag tycker det är sjukt svårt med likheter. Och alla tycker nästan olika också. Haha. Finns typ inget fel eller rätt:-)

    SvaraRadera
  6. Det tycker jag allt! Det syns ju att dom är syskon :-)

    SvaraRadera
  7. jag tycker dom är SUPERLIKA, verkligen!

    SvaraRadera
  8. Ja det tycker jag definitivt de är! Har Molle fått ärva bodyn av Joppe? Kram!

    SvaraRadera
  9. ja tycker dina grabbar är precis som mina små man ser att dom är syskon och dom är syskonlika men några kopior av varandra är dom inte =)

    SvaraRadera
  10. Ååååå gosingarna!!
    Visst tusan är de lika!Lika underbart fina båda två!Kopior av sin fantastiskt vackra mamma!
    KRAMAR

    Ps FÖRLÅT att jag inte kommenterat på ett par dagar.Jag har verkligen inte hunnit med.Inte ens hos dig...

    SvaraRadera