tisdag 29 november 2011

Energihöjande

I förmiddags tog jag och Molle en promenad med Figo. Jag kände att jag behövde komma ut och få lite frisk luft samt samla på mig lite energi efter den sömnlösa natten. Jag tror promenaden gjorde mig gott, för när jag kom hem kände jag mig riktigt pigg faktiskt. Jag är så tacksam över att det inte har kommit någon snö än, det är skönt att kunna gå ut och gå utan att behöva plöja sig fram med vagnen.

Nu väntar jag på att Jonas och Joppe ska komma hem. Vad vi ska hitta på nu i eftermiddag är inte klart, men jag funderar på om vi kanske ska gå upp en sväng på stan och göra lite ärenden. Jag skulle behöva gå in på Apoteket bland annat och Joppe kanske skulle tycka det vore kul att leka lite i någon lekpark, ja vi får helt enkelt se vad resten i familjen tycker. Molle är i alla fall alltid på min sida ;)

3 kommentarer:

  1. Liggdelen ser verkligen långt ifrån stor! Ser redan ganska så trångt ut! Dumt med dessa små liggkorgar.. Får tragiskt nog bli en sådan liten för mej med!

    SvaraRadera
  2. Asså.. Vi åkte in till bm på förmiddagen för att jag npjjade lite över minskade fosterrörelser igår och idag. Väl inne kopplas ctg på, bäsen börjar röra sig massor somvanligt.. Och regrlbundna sammandragningar drar igång igen.. så nu blir jag kvar över natten på special bb..för att stanna upp det..

    SvaraRadera
  3. sv; vad mysigt! jag har praoat hela dagen :)

    SvaraRadera