måndag 21 november 2011

Måndagslistan v.47

Idag, måndag är jag glad för att...

Min efterlängtade son äntligen har tittat ut, jag är lyckligare än någonsin
 Förlossningen gick så bra och fort
Vi har fått otroligt mycket grattishälsningar, det värmer i hjärtat
Allt fler läsare har hittat hit till min blogg, välkomna
 Jag lyckades att arbeta hela graviditeten ut 
♥ Jag har tre av världens finaste killar hos mig


Måndagslistans idé är hämtad från Jennyn. En lista i positiv anda helt enkelt, en lista att bli glad över! Gör en du med!

9 kommentarer:

  1. Ja det kommer att bli Knatte Hälsan, det ska bli så spännande!

    SvaraRadera
  2. Tack!! Ska kolla på Coop nästa gång jag är där!! Tack för det;-) Han lär bli överlycklig!! 3 på en gång:-P Hoppas allt är bra med den utökade familjen!! Kram på er

    SvaraRadera
  3. Den 2 Januari, så efter nyår ska vi vara redo :)Nu sitter jag och gnager med pappren som ska skickas in som innehåller hur mycket dagisplatsavgiften ska grunda sig på osv TRÖK!

    SvaraRadera
  4. sv: än så länge har inget utvecklas, men heller inte avtagit :) Vi får se helt enkelt!

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till er son!! Förstår att det är lycka att ha tre killar omkring dig. Vad skönt att förlossningen gick så smidigt. Kram!

    SvaraRadera
  6. Hihi nattamning nu elle? Jag ligger sömnlös och såg att du nyss kommenterade :-) du, föddes joppe 2 dagar efter bf som lillebror? Tänjte hur du gissade i mitt fall.. ;-)

    SvaraRadera
  7. Som jag misstänkte, nattamning :-) och oh ja de går fort nu.. Galet! Ja har börjat känna att ja vill ha min kropp för mig själv nu så kan tänka mig att de e skönare om nätterna nu utan en klumpig mage. Men ja minns första dagarna efter förlossningen att de va sååå scary känsla inifrån art känna på magen, eller ligga på mage.. Hihi.. Dags för sömn här också nu.. Legat å läst massa bebis/gravid-fakta :-) nattis kram

    SvaraRadera
  8. Ni måste ju snart avslöja prinsens namn ocksåååååå ;-) hihi

    SvaraRadera
  9. Har precis börjat läsa din blogg Linda. En jätte mysig blogg. Stort grattis till er lille kille!
    Kram Frida Widegren

    SvaraRadera