onsdag 30 november 2011

Morgonbesök

I  morse vid 9-tiden kom min kusin Mallan och mina kusinbarn Johanna och Elin hit för att kika på Molle. Med sig hade de jättefina presenter, både till Molle och till storebror Joppe. Joppe fick ett jättefint kakfat med lussekatter, pepparkakor och polkagrisar, en väldigt fin tröja samt en låda med ingredienser/recept till play-do-deg. Joppe blev riktigt glad! Molle fick en väldigt fin tröja samt en väst/sleepover som han kommer att bli toksöt i. Tack så jättemycket för presenterna! Vi hann även med att fika och prata en massa innan Mallan skulle iväg och jobba. Vi hoppas att vi ses snart igen!
Joppe är ivrig med att få öppna sina presenter

4 kommentarer:

  1. Va kul med besök!Fast jag kan tro att det är fullt upp med sådant...Av någon konstig anledning!; ) Hade plingat på vartenda dag om jag bara bott lite närmre!

    Tack sötaste du!du ska veta att jag blir MINST lika glad av dina goa kommentarer!O det är så roligt att läsa om vad som händer i ditt liv.
    O bilderna på dina pojkar får jag aldrig nog av!
    Hoppas mjölkstockningen försvinner bara...
    Fy va jobbigt!
    Va rädd om dig vännen!KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Vi måste absolut ses snart igen. Och peta liv i den osociale:)) Tur och Joppe var så vild och charmig att det räckte för båda pojkarna:)

    SvaraRadera
  3. Vi måste absolut ses snart igen. Och peta liv i den osociale:))Tur att Joppe var så vild och charmig att det räckte för båda pojkarna:)

    SvaraRadera
  4. Det skulle vara jätteroligt att få se en bild på kakfatet :)
    /Josefine

    SvaraRadera