tisdag 1 november 2011

Tidiga julklappar

Efter att jag hämtat Joppe på förskolan vid 16 skyndade jag mig hem för att lämna över Joppe till Jonas och snabbt hoppa in i bilen igen. Jag och Moster C for nämligen iväg på en liten shoppingtur till Skövde. Vi passade på att handla lite julklappar nämligen. Med tanke på att jag kommer att ha en liten nyfödd innan jul så kanske jag varken har kraft eller ork till att åka och julshoppa med två små barn mitt i julruschen.

Vi hittade en hel del julklappar vilket kändes riktigt bra. Givetvis är jag långt ifrån färdig och jag lär säkerligen få åka många shoppingvändor till innan jag är nöjd. Men det känns ändå skönt att vara en bit på väg.


4 kommentarer:

  1. Det var tidigt det;-) Att handla med två små kommer att gå galant! En ligger ju bara och sover mestadels! Så mycket lättare än en som är 1 och 2! Madröm imellanåt att gå i affärer! Så passa på o njut medans den är nyfödd gällande shopping och fika plus annat! För det är SÅ mycket lättare då! Sen beror det ju givetvis på vad man "har för kiddos"!

    SvaraRadera
  2. Ja,, han gör verkligen det. Ubersött:-)
    Jag har BF 28 Februari. Men eftersom jag fått mycket tidigare med dem två andra, så bryr jag mej inte om BF så mycket. Tror inte risken är så stor att den tredje kommer nära BF. Men det vet man ju aldrig:-P.

    SvaraRadera
  3. visst känns det kanon att redan har börjat lite smått?O du min lilla juvel,du får fasiken inte stressa i december!Då ska du bara ligga o käka praliner på soffan!KRAMAR

    Ps.Nääää,helt dåligt,men Victor hade inte bakat en enda kaka till kaffet.Tror du Joppe kan hjälpa honom på traven??

    SvaraRadera
  4. Det är ju riktigt smart, minns att det blev sista minuten shopping för oss när Wilmer föddes.

    SvaraRadera