tisdag 1 november 2011

November är äntligen här!

Idag är det den 1 november, den månad som vi har längtat så mycket till. November har väl inte varit någon favoritmånad innan, men i år har den gått och blivit en av de bästa. Självklart är det på grund av att vi kommer att få en bebis denna månaden, ja för att gå över ända tills december känns inte vidare lockande.

Nu är jag och Joppe på kontroll på MVC. Det är inte det lättaste att ha med en 1,5 åring som inte är särskilt bra på att lyssna och som gärna springer precis överallt. En annan är ju inte lika smidig längre och har definitivt inte orken att springa efter hela tiden. Kontrollen gick i alla fall bra, blodtrycket var väldigt lågt som vanligt och ingen antydan till havandeskapsförgiftning.

5 kommentarer:

  1. November är en bra månad;-) Då fyller jag år, haha! När är det du har BF? har säkert frågat det ett par ggr tidigare men är så glömsk!

    SvaraRadera
  2. Skönt att allt ser bra ut! Hoppas h*n kommer snart, jag tippar fortfarande på den 15:e så det blir samma födelsedag som Wilmer :-)

    SvaraRadera
  3. Då förstår jag att du längtat efter november =)

    SvaraRadera
  4. november är en bra månad jag fyller år då ;)

    SvaraRadera