söndag 25 december 2011

Julafton - Julfrukost

Oj oj oj vilka mysiga och roliga juldagar vi har haft. Jag har inte ens hunnit att starta datorn för att varken blogga eller föra över kort. Och det var knappt att jag orkade starta datorn nu, men jag kände att jag ville tömma minneskortet och föra över samtliga kort som vi har tagit under dessa dagar. Passar därför också på att skriva ett snabbt blogginlägg.

Julafton startar som vanligt med julfrukost hemma hos oss tillsammans med Jonas familj och min familj. Vi bjuder som alltid på grötfrukost med lite annat smått och gott såsom skinksmörgås o.s.v. Det är så mysigt att starta julaftonsmorgon tillsammans med våra nära och kära.


Efter frukosten flyttade vi oss från köket till vardagsrummet där Joppe fick öppna lite morgonpaket. Favoritpaketet blev givetvis en ny Teletubbie, nämligen LaLa.


2 kommentarer:

  1. Vet inte hur jag hittade in till din blogg men jag måste säga att jag gillar den mycket :)

    Gillar ditt köksbord! Vart är det köpt?

    Ha en god fortsättning!

    /Annica

    SvaraRadera
  2. Mina småkottar fick också LaLa på julafton plus Dipsy- helt överlyckliga :-)

    SvaraRadera