fredag 20 januari 2012

Äntligen fredag!

Underbart med fredag verkligen, trots att jag sovit väldigt få timmar inatt. Joppe har som vanligt sovit jättebra men Molle tyckte det var dags att vara vaken när klockan blev 01:00. Han var minsann inte alls på något sovhumör. När jag stoppat in nappen säkert minst 30 gånger på en timme gav jag upp. Det var liksom lika bra att vara vaken, som tur är var han på bra humör och inget skrikig alls. Så jag kunde väl slumra till lite ibland i alla fall.

Vi beslöt oss i alla fall för att gå till Öppna Förskolan, precis som planerat. Joppe tycker det är jättekul att leka där och jag gillar att göra honom glad. Vi tog en promenad dit, jag tänkte att lite frisk luft kunde göra mig lite piggare. Men oj så tung vagnen kändes att köra, jag hade verkligen ingen kraft i varken armar eller ben så när vi väl kom fram var jag helt slut. Men vi hade i alla fall en kul stund på ÖF och Joppe var så glad över att Melker var där. Molle var som vanligt snäll och sov hela tiden i vagnen.



 Melker och Joppe leker för fullt

4 kommentarer:

  1. Var skönt med lite vuxenprat med! Inte bara kommunicera med Herr Trots dagtid ;)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. ja usch din stackare, kl 1 är man inte så sugen på å va vaken!! å inte kl 4 heller ;-) hoppas du får en bättre natt du med!!
    de stämmer nog som du skriver...bara en känsla man själv har!!

    ser lovande ut här för allt gick enligt min plan ang dagens sömn, å olle somna precis nu 21.10 å Alma är hos mormor å morfar!!! hoppas hoppas hoppas, kram å trevlig helg

    SvaraRadera
  3. Heeej.. Jag vill bara säga att jag läser och blir lika glad varje gång du skriver en kommentar till mig..Jag har bara vart så ofokuserad så jag inte svarat för de.. Men varje ord värmer så.. Tänker på er varje dag! jag börjar sakta men säkert leva som innan igen.. Å slappnar av mer å mer för varje dah.. Snart här ikväll sk jag tom sätta mig med datorn i knät en stund. Blooooooogga lite hehe.. Kram på er underbara!

    SvaraRadera
  4. Härligt att leka med kompisar på öf, tror det är viktigt att komma ut, speciellt när man själv är trött efter en vaken natt! Kram

    SvaraRadera