onsdag 25 januari 2012

Diskhjälp

Joppe sov gott framför tv:n i en timma. Jag tycker det är lite gulligt att han har somnat i sin puff två dagar i rad nu. För innan dess har han bara somnat en ända gång i soffan. När Joppe piggnat till förflyttade vi oss till köket där vi började förbereda dagens middag, kebabgryta med ris och till det en god sallad med bl.a. fetaost och oliver. Under tiden jag lagade mat fick Joppe diska (leka med vattnet), han var helnöjd och till slut fanns det nog mer vatten på golvet än i diskhon. Pappa Jonas kom hem från jobbet precis lagom till att Joppe diskat klar och fick därmed torka upp allt vatten.

4 kommentarer:

  1. Hoppas ni har haft en härlig Onsdag. Absolut måste vi ses snart igen, vi kan på fredag?
    Har du sett bilderna jag hittade i datorn som jag lagt upp på bloggen? :)

    SvaraRadera
  2. Ska vi bestämma 9.30? Caroline pratade om att hon ville hitta på något allihop någon dag, kanske slå ihop något? :) KRAM!

    SvaraRadera
  3. Vattenlek är den bästa leken :-) Grabbarna försvann in i badrummet i morse och när jag tittade in där satt dom i duschen och hade fyllt byttor med vatten från handfatet som dom lekte med :-)

    SvaraRadera