torsdag 26 januari 2012

Snorig liten näsa

Idag är det en riktigt bra dag, för idag...

♥...är det torsdag och det innebär att det är fredag imorgon
♥ ...kommer Petra och Charlie hit så vi får lek- och lunchsällskap
♥ ...ska jag ut och äta middag på Enjoy med mina fina vänner Petra och Maja

Ja det känns som om det är en riktigt bra dag idag! Något som är lite mindre bra är att vi alla i familjen är förkylda. Till och med Molle har åkt på sin första förkylning, han är lite snorig och nyser. Stackarn blir så ledsen när det kommer snor från näsan, men direkt när man torkar bort det blir han glad igen.

...Men lika glad är jag ändå...

6 kommentarer:

  1. shit ja va tvungen att stanna upp när jag läste "de är torsdag idag vilket innebär att de är fredag imorgon" veckan har ju bara sprungit iväg!

    SvaraRadera
  2. Alltså han är verkligen något av det absolut sötaste jag sett Linda!

    KRAM Chris

    SvaraRadera
  3. Låter som en riktig höjdar dag!
    O LYXatt få komma ut o äta en bit med vännerna.
    Det borde man unna sig lite oftare!
    Massa kramar

    Ps O hur söt är inte Molle då???Gudomlig!

    SvaraRadera
  4. Molle är ju bara för söt!

    Jobbigt med förkylning, hoppas det är nåt som snart går över! Mysig med lunch sällskap och att sen på det få gå ut och äta, låter verkligen som en perfekt dag! kram

    SvaraRadera
  5. Låter som en tok bra dag :-) Ubersöt liten Molle på kortet!
    Kramar Josefine

    SvaraRadera
  6. Låter som en trevlig dag. :)
    Hoppas ni alla kryar på er snart.

    Tiden för våra föräldraträffar är 08:00-10:00.

    SvaraRadera