måndag 30 januari 2012

Tänk att du är min




Älskade Molle ♥

10 kommentarer:

  1. Fina molle ;) gillar joppe napparna? ;)

    SvaraRadera
  2. Sötare unge får man leta efter

    SvaraRadera
  3. Den är verkligen galet snygg. Du skulle älska den lika mycket som jag. M har storlek 80-86. Men den kommer han nog aldrig kunna ha nästa höst/vinter. Då får han ha 92-98 (den T har nu). Är du sugen på att köpa?

    Dem kommer passa jätte bra i den blåa villervalla färgen.

    SvaraRadera
  4. Linda . Om du vill sälja av lite pop kläder sen så är jag å Tim inyresserade :-) hihi . Å jisses så söt han är, gladfisen.. Barnas rum(tapetseringen) blev såå fint.. Längtar tills vi kpmmer igång med bsrnens rum här hemma.. :-) kraaamar

    SvaraRadera
  5. Vad söt han är Molle- ett riktigt litet charmtroll ;-)

    SvaraRadera
  6. Hallå min underbaring!
    Nu jädrar har jag läst ikapp mig o ska vara uppdaterad.
    fÖRLÅT,men jag har verkligen inte hunnit med något blogg läsande på sistone...tiden har bara inte funnits!

    UNDERBARA bilder Molle!Han bara strålar hela han!får man komma o gosa?
    o sen.Superfina tapeter ni har valt!Urläckra!

    O tusen tack än en gång för alla stöttande ord ang inskolningen.
    Du är bara helt fantastisk Linda.Om du bara visste hur glad jag blir!
    Hoppas ni har en helt fantastisk dag!Massa kramar

    SvaraRadera
  7. vilken jäte fin body han har på sig. ja , fast de är ju olidligt ifall jag ska gå i 10 v tll och oroa mig innan jag får se bebis. jag villfå nått livstecken nu på ngt sätt så jag vet att den lever. Vilken vecka började du känna molles rörelse? med tanke på att han var din andra graviditet så brukar man känna foster rörelser mkt tidigare än med första:)

    SvaraRadera