onsdag 29 februari 2012

Underbara sol

Vilket underbart väder vi har haft idag! Eller ja, det hade vi visst igår också sa Jonas. Fast då var jag och Petra 22,5 mil bort och där var det minsann inte soligt. Hur som helst så har solen lyst så fint här i den lilla staden idag och det har varit vår i luften.

Jag och Molle tog en promenad hem till Petra och Charlie där vi blev bjudna på god lunch. Även Maja hann med att luncha med oss mellan hennes mvc-tid och föräldragrupp. Jättekul att vi alla tre (fem med Molle och Charlie förstås) kunde ses. Petra bjöd även på glass och jordgubbar till efterrätt, mums!

Molle och jag idag

5 kommentarer:

  1. Men åh vilka mysiga bilder :-)

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt att solen återvänt! känns som det faktiskt börjar bli vår på riktigt! (ta i trä...)

    SvaraRadera
  3. Ja a Jonas har så rätt så...tisdagen va dessutom lite varmare än igår(iallafall hos oss, 5 grader mer tom)
    jaså får man äta sushi numer...där ser man! Ja de ändrar sej sannerligen... jessica ska nog inte lyssna på mina "gamla" råd då, hihi

    kram

    SvaraRadera
  4. Jättefin bild på er!!
    Så värdelöst med magsjukan. Det är verkligen en skräck jag har såhär i vintertider. Hoppas nu bara att barnen klarar sig.
    Inte så kul med efterkontroll men lika bra att få veta att allt är okej. Duktiga du!
    Här ser vi på Bamse och äter fruktsallad. Mysigt. Mannen jobbar 16 Tim pass idag så vi är själva från tidig morgon till sen kväll. Tur att Lilly får vara på dagis några timmar trots att jag är hemma. Det är nog bra för dom.
    Tråkigt att läsa att joppes op blev inställd men också kul att den nu inte kommer stå i vägen för hans kalas.
    När fyller han år? Lilly fyller på skärtorsdagen. Li

    SvaraRadera