fredag 23 mars 2012

Frisk luft

Just nu sitter jag och Molle ute i trädgården och njuter av solens varma strålar och den friska vårluften. Sådana här dagar uppskattar jag verkligen att vi har en stor trädgård. Molle ligger och sover gott i sin vagn och jag sitter på en stol här bredvid. Här skulle jag kunna sitta hela dagen faktiskt.

Tyvärr hinner jag inte blogga så mycket som jag skulle vilja. Men efter dopet lovar jag komma tillbaka med nya bloggkrafter och med kameran i högsta hugg. Fram tills dess får ni klara er med lite uppdateringar med halvkassa bilder från min mobil och ipad.

Hoppas ni har en finfin dag!

1 kommentar:

  1. Visst är det härliga vädret underbart! Lyxigt med stor trädgård, det är alltid nåt jag saknar på våren och sommaren :-) Hoppas ni haft en bra fredag och att ni får en fin helg! Kram

    SvaraRadera