fredag 30 mars 2012

Hand i hand

I förmiddags fick jag ett sms från Sara, hon frågade om jag och barnen ville ses och leka ute. Det ville vi mer än gärna så vi tog på oss och begav oss fram till stan. Där möttes vi upp på Olins Lekpark. Joppe och Alfred sprang omkring och lekte och åkte rutschkana. Efter en stund beslöt vi oss för att gå och ta en fika och när jag och Sara sa att vi skulle gå och äta kaka tog Joppe och Alfred varandra i hand och gick iväg. De är så söta våra små godingar!
Vi gick först till Nockes men där var det överfullt med folk. Antagligen kom vi mitt i fredagsfikat för det var nästintill bara arbetare där. Vi gick då vidare till Café Duvan där det var betydligt färre med folk, så där kunde vi till och med få plats med vagnarna. Vi fikade gott där inne och när Joppe och Alfred fikat klart sprang de omkring och lekte där inne. Molle sov sig igenom både leken vid Olins samt fikat (och även lunchen). Vi hade verkligen en jättemysig förmiddag tillsammans med våra fina vänner. Vi har inte setts på ett tag nu på grund av att vi alla varit sjuka, men nu hoppas jag att all sjuka är borta så vi kan ses mycket snart igen. Tack för idag!
Fredagsfika är mums tycker Joppe

1 kommentar: