fredag 2 mars 2012

Ingen bra start

Mars började inte bra för mig. Vaknade upp igår på morgonen och kände mig lite risig, men tänkte att det kanske berodde på att jag var lite nervös för det kommande cellprovet. Lämnade Joppe på förskolan och gick vidare mot MVC. Mådde då bra igen och allt var som vanligt. Genomförde efterkontrollen och cellprovet, men när jag skulle resa mig upp blev jag helt svimfärdig och svimmade några gånger. Till slut lyckades jag ta mig in på deras toalett där jag sköljde ansiktet i kallt vatten och bytte blöja på Molle som bajsat. När jag kom ut ur byggnaden var jag helt skakig och orkeslös och fick ringa på Jonas som kom och hämtade oss. Resten av dagen och kvällen fick jag spendera inne på toaletten, magsjuka med andra ord. Fy vad vidrigt det är!

7 kommentarer:

  1. Carro-Mamma till Elsa o Max2 mars 2012 kl. 11:02

    Kram till dej <3

    SvaraRadera
  2. Nä men usch då, stackare!! Hoppas du snart är på benen igen så du kan njuta av helgen! kryakramar i massor <3

    SvaraRadera
  3. Åh, din STACKARE!!!!
    Många Kramar!

    SvaraRadera
  4. Nej fy så hemskt!! hoppas de andra i familjen slipper drabbas! kram

    SvaraRadera
  5. Krya på dig <3 absolut inget Hitt men inte lätt att inte få det i såna här tider. Hoppas resten håller sig friska!! Kramar från oss!!

    SvaraRadera
  6. Usch och fy! Magsjuka är det värsta av värsta! Hoppas du mår bättre nu! Kram

    SvaraRadera