torsdag 29 mars 2012

Två sovande barn

Jag och Molle var och hämtade Joppe på förskolan förut och då hade han inte somnat på vilan. Därför valde jag att ta en promenad med barnen, när vi ändå var påklädda och hade med vagnen. Joppe myste ner sig ordentligt i åkpåsen med sin tutte och snutte, drog ner mössan över ögonen och somnade på några minuter. Han var nog riktigt trött. Joppe brukar aldrig somna i vagnen annars, han har oftast fullt upp med att titta på allt runt omkring. Men nu hade han ju i och för sig dragit ner mössan så nu såg han inget.

Nu sitter jag utanför ytterdörren och väntar på att barnen ska vakna. Jag vågar inte gå in och greja för om Joppe vaknar hinner han troligtvis välta hela vagnen i försök att ta sig ur innan jag hinner ut. Sprang däremot in och hämtade ipaden, så jag har något att göra...dvs blogga.

Ikväll ska jag berätta om vår torsdag, vi har nämligen varit på BVC med Molle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar