måndag 19 mars 2012

Vår söndagseftermiddag

Igår hade vi en jättemysig eftermiddag hela lilla familjen. Vi var ute och lekte på lekplatsen, cyklade och fikade ute. Inte kunde vi ana att vår lille Joppe skulle bli sjuk senare på kvällen. Hur som helst så har vi haft en helt fantastisk helg med kalas för vår 2-åring, träff med vänner och mycket lek. Jag är glad över att Joppe lyckades hålla sig frisk på sin 2-årsdag så vi kunde fira honom riktigt ordentligt.

Nu däremot vill jag att det ska vara slut på alla sjukdomar. Jag tycker var och varannan människa är eller har varit sjuk nu. Går jag in på facebook så handlar nästintill de flesta statusuppdateringar om att folk antingen har kräksjuka eller feber (influensa). Därför tycker jag att våren ska skynda på lite så att dessa sjukdomar försvinner.

Gårdagens Joppe cyklar på sin nya trehjuling

1 kommentar:

  1. Men wow vilken tuff cykel ;) den skulle Alfred också gillat ;)

    SvaraRadera