söndag 15 april 2012

Bakis på Loka?!

Idag har vi varit riktigt sega precis hela dagen. Jag har nästan känt mig lite bakis faktiskt, vilket man inte borde bli av Loka eller? Haha. Nej det är säkert så att tröttheten har kommit ikapp mig. Vi lyckades i alla fall ta oss ut och leka lite. Vi gick först en promenad och sen stannade vi till på lekplatsen så Joppe fick leka av sig lite. Det var riktig konstigt väder, ena stunden var det strålande sol och i nästa stund spöregn. Men det var skönt med frisk luft och vi behövde verkligen komma ut. Jonas hade i och för sig varit på golfbanan på förmiddagen men vi andra var i stort behov av frisk luft.

Nu ikväll efter att barnen somnat har vi haft lite söndagsmys, vi har sett på säsongstarten av Mästarnas Mästare och ätit fruktsallad med kesella vanilj. Molle har för några veckor sedan börjat att lägga sig vid 20:00, vilket känns jätteskönt eftersom jag och Jonas då får lite tid tillsammans. Mysigt att kunna se en film tillsammans och bara ligga i soffan och ha det gott.

Joppe på lekplatsen

5 kommentarer:

  1. Den där egna stunden på kvällen är guld värd! Låter skönt med utelek och frisk luft. själv har jag spenderat dom tre senaste dagarna på jobbet vilket betyder att jag bara fått frisk luft på vägen till och från jobbet... Hoppas allt är bra med er annars! Kram

    SvaraRadera
  2. söta Joppe skönt å få leka av sej lite!! Men som sagt galet knepigt väder igår...ja hade hoppats kunna ha barnen ute å leka på kalaset men inte då!!! Ösregna precis innan ju...
    Hoppas du fått sova gott inatt nu så du kan komma igen lite med sömnen, den verkar verkligen ha varit för dålig för dej de senaste vännen!!

    kram på er

    SvaraRadera
  3. Underbara Joppe!
    O vilka härliga bilder från de sista dagarna!

    ha ha ha Bakis på Loka alltså??Då är det illa... ; )

    Det känns som jag skriver förlåt i var o varannan kommentar till dig numera,men jag tycker så himla mycket om dig o din blogg o jag får så dåligt samvete när jag inte kommenterar så ofta längre...
    Men vill bara än en gång säga att jag kikar in åtminstone en gång per dag för att se hur ni har det.Lite drog varning där... ; )
    Hur gärna jag än vill så hinner jag bara inte med.
    Hoppas du förstår mig lite!
    All kärlek till dig o dina underbara pojkar!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Haha, jag känner igen känslan. Flera mornar har jag känt mig jättebakis utan anledning men det är väl som du säger att tröttheten kommer ikapp då och då :)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Egen tid är underbart. Då får man lite tid att vara vuxen eller att låta bli;) vad härligt att se hur glada de blir av att gunga lite!! Mössan hans var jätte söt!

    SvaraRadera