måndag 16 april 2012

God morgon!

Då var det återigen måndag och ny vecka. Helgen som var gick så fort att jag knappt hann njuta av att vi faktiskt var lediga och att det var helg. Men jag ska inte klaga för vi har haft en jättebra helg med både mys, lek, besök på Mössebergs djurpark samt varit på invigningsfest. Det är bara så synd att helgerna går så fort. Men trots det så har vi en rolig och innehållsrik vecka framför oss:
  • Joppe ska till tandläkaren på tisdag (undra om han kommer att öppna munnen!?!?!)
  • Molle ska till BVC på onsdag (hoppas att han har ökat i vikt)
  • Vi ska äntligen träffa Maja, Jonas och söte Sixten på onsdag
  • fredag blir det fika och lek med Carro, Elsa och Max
Jag har säkert glömt en massa annat som vi ska göra, men det här är lite av vad som komma skall i alla fall. Nu ska jag och mina myskillar flytta oss från soffan till köket för att äta lite förmiddagsmellis.  Hoppas ni har fått en bra start på den nya veckan!

Älskade Mollisen!

2 kommentarer:

  1. Carro - Blivande Fru Gunnarsson16 april 2012 kl. 15:22

    Ser fram emot Fredagen =)

    kram

    SvaraRadera