tisdag 17 april 2012

Besök hos Tandis

Idag ska Joppe och jag till tandläkaren, det är Joppes andra besök hos tandläkaren och förhoppningsvis går det lika bra som det förra. Jag ville egentligen ändrat datumet för jag tycker inte att 11:30 är en bra tid för Joppe då han både brukar vara hungrig och trött. Men givetvis så fanns det knappt inga andra tider att välja mellan och den första lediga tiden var i slutet av maj och i början av juni, vilket kändes lite väl sent. Därför får det bli som det blir. Ska bli spännande att se om herrn beslutar sig för att gapa och öppna munnen eller ej. Mina föräldrar är snälla och tar en tidig lunch så de kan passa Molle under tiden, ni är bäst!

Joppe igår

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att besöket går galant! :)

    SvaraRadera
  2. Spännande!
    Jag håller tummarna för att han öppnar munnen ;)

    SvaraRadera
  3. Hehe spännande det där. Man vet aldrig vilket humör barnen är på. Hoppas han gapade fint;) kram

    SvaraRadera
  4. sv: ja vidriga männiksor finns det gott om :/ kram

    SvaraRadera