tisdag 17 april 2012

Bildproblem och tandisbesök

Jag tycker verkligen det är jättetråkigt att jag inte kan lägga upp bilder längre, hur roligt är det att följa en blogg utan bilder liksom?!? Men jag ska ta mig tid att läsa på lite vad som är bäst att göra, finns lite olika alternativ. Jag provade att ta bort några "oviktiga" bilder från mitt webbalbum men då raderades de även från bloggen, vilket jag inte vill. Nu får jag ta och lägga in bilderna i paint och förminska dem, inte alls lika roligt. Men men...

Hur som helst så har vi haft en bra dag. Jag och Joppe åkte iväg till tandläkaren på förmiddagen och besöket där gick bra. Joppe for runt i undersökningsrummet och klättrade upp på stolen hela tiden och åkte ner på rumpan. Ja han trodde givetvis att tandläkarstolen var en rutschkana. Han lyckades gapa en liten stund och visa sina tänder. De såg fina ut, så jag antar att vi har skött tandborstningen bra (pustar ut). Joppe fick även välja ett klistermärke och han stod länge och valde i lådan. Till slut hittade han det han ville ha, en lastbil. Han var så stolt över klistermärket med lastbilen och har gått omkring här hemma med den i stort sett hela dagen.

Mina fina pojkar busar i soffan (bild tagen igår)

1 kommentar:

  1. åhh va trist...är minnet i picasa fullt eller va kommer de sej att du inte kan lägga upp fler?? eller de verkar iof mer va på blogger de är fullt...
    meddela gärna ditt beslut, så kan ja ta efter dej när de är min tur att ha fullt!!!
    som sagt en blogg utan bilder är ju väldigt trist...
    underbar bild på killarna förresten, fin syskonmatchning med kläderna <3
    kram på er

    SvaraRadera