söndag 29 april 2012

Kalasgrillning

Idag har jag och barnen bakat marängtårta, handlat tillbehör till kvällens grillning och saknat Jonas massor. När Jonas väl kom hem från golftävlingen skyndade vi oss att förbereda inför lite kalas. Vid 17:00 firade vi nämligen Jonas och bjöd hit mina föräldrar, Jonas föräldrar och Jonas bror på grillning och tårta. Vi åt till och med maten ute i trädgården i solen, det var riktigt skönt och gott! Grillat smakar alltid bäst när man äter det ute. 

Jag älskar verkligen våren och vårvädret är helt underbart. Nu vill jag inte ha något mer bakslag för nu är vinterytterkläderna tvättade och undanhängda. Hurra för våren!

Jag och Molle i väntan på grillningen

2 kommentarer:

  1. åhh va mysigt med kalas ute!!
    insåg nu vem ja tycker molle är lik...carro!!!
    sötnosen <3
    hoppas ni haft en mysig helg, trots att jonas inte varit hemma så mycke med er?!

    kram kram

    SvaraRadera