måndag 16 april 2012

Molles doppresenter

Jag har ju helt glömt bort att visa er vad Molle fick i doppresent då han döptes den 24 mars. Men i helgen tog jag mig tid till att ställa upp samtliga doppresenter för att ta kort (förlåt om jag har glömt att få med någon present på kortet). Jag vet exempelvis att det saknas en klädhängare från Kids Concept som vi har fått reklammera och vi väntar nu på att en ny ska komma.

Molle fick jättefina doppresenter och jag är så tacksam för att vi har så snälla nära och kära som köpt så fina presenter till vår lille kille.

6 kommentarer:

  1. ja men då bestämmer vi att vi ses där snart tycker ja!! mysigt!! ska på praktik imorrn på de jobbet jag ska va på i sommar så då vet ja kanske lite mer om de nu blir nåt innan sommarn på jobbfronten...vi får se! vi hörs av...är ju lite väderberoende oxå så vi får väl ha nån backup dag oxå ifall vädret makter inte är med oss!! kraaam

    SvaraRadera
  2. Carro - Blivande Fru Gunnarsson16 april 2012 kl. 19:49

    Åå så fina saker :)

    SvaraRadera
  3. Oj så himlans mycket fint han fick! :D

    SvaraRadera
  4. Jätte fina saker! Var är tavlan med hans namn köpt någonstans? Är de vikt och så också med??
    Emelie

    SvaraRadera
  5. åh vilken fin pall med hans namn =)

    SvaraRadera