söndag 22 april 2012

På tiden!

Idag tog jag tag i mitt mobilproblem och beställde en ny mobil. Jag har tänkt tanken ett bra tag men inte orkat ta tag i att jämföra abonnemang osv. Men idag fick jag nog, min Xperia X10 orkar helt enkelt inte med livet längre. Om någon ringer är jag glad över att jag åtminstone hinner att svara eller om jag får ett sms så är jag glad över att jag eventuellt hinner svara på det innan mobilen stänger av sig. Konstigt nog är den extra känslig då jag är utanför hemmet, då stängs den av direkt oavsett om jag pratar eller messar.

Eftersom vi inte har någon hemtelefon känns det extra jobbigt när min mobil krånglar. Tänk om det skulle hände mig eller barnen något här hemma och jag inte har möjlighet att ringa på hjälp. Fy så hemsk! Vill inte ens tänka tanken... Men nu så är i alla fall denna vita skönhet på väg hem till mig och förhoppningsvis kommer den i veckan. Något som också var bra är att telefonen blev "gratis" eftersom min snälla älskling betalade allt. Tack älskling!

1 kommentar:

  1. Otäckt när man tänker på det - men även viktigt då man faktiskt inser hur viktigt det är med en funkade telefon :)
    Du kommer bli supernöjd med iPhonen! :)

    SvaraRadera