tisdag 22 maj 2012

Grattis till mig!

Idag fick jag ett paket på posten, det var från fina Janni. Jag vann nämligen en tävling som hon hade på sin blogg i samarbete med Libero. Det är väldigt sällan jag tävlar, men ibland när tiden finns och det dyker upp någon tävling kan jag vara med. Tyvärr har jag ofta ingen tur, så det kändes extra roligt när jag vann nu! Tack Janni! Libero-produkter passar mig väldigt bra, med två små pojkar här hemma går det åt mycket produkter. Sen fick jag även två biobiljetter, så nu måste jag och Jonas boka in ett biobesök snart. Det kan vi behöva, det var länge sedan vi var på bio tillsammans.

2 kommentarer:

  1. Så kul med vinst! Här hemma kör vi också bara libero. Gillar deras blöjor bäst och tvättservetterna ligger utspridda lite varstans hos oss ;)
    Bio låter toppen, så mysigt att bara komma iväg en stund!

    SvaraRadera
  2. Ang att få syskon så hade vi samma som er. Ibörjan var det inte så kul, Viggo tyckte inte det var kul med en syster men nu har det vänt och han gillar henne jättemycket så det är jätteskönt. Det blir ju en stor omställning att få ett syskon helt plötsligt.

    SvaraRadera