tisdag 22 maj 2012

Solig tisdag!

Natten har varit bra här hemma och Joppe har inte hostat något direkt utan sovit gott hela natten. Konstigt det där med krupp, att det kan låta hur hemskt som helst och sen helt plötsligt bara försvinna helt. Jag hade egentligen tänkt ha Joppe här hemma idag men jag frågade honom i morse om han ville gå till förskolan och då gjorde han sin glädjedans (skuttar glatt omkring). Så därför fick han gå dit en stund idag, jag hämtade honom innan vilan så han kunde få sova gott hemma istället.

Joppe har nu sovit i över 2 timmar så jag ska alldeles strax gå in och väcka honom. Molle somnade för en liten stund sedan så han får sova klart innan vi går ut i trädgården och leker. Det är helt fantastiskt väder idag också så därför spenderar vi eftermiddagen ute igen. Men fram tills Molle vaknar ska jag och Joppe äta lite frukt och kika på "I drömmarnas trädgård".

När Jonas och mina föräldrar slutar jobbet ska vi grilla. Ska bli riktigt gott och mysigt! Hoppas ni har en härlig dag i solen!

Joppe igår när han målade ute i trädgården

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar