måndag 28 maj 2012

Söndag och morsdag

På söndag morgon vaknade jag vid 09:15 trots att vi inte var hemma från bröllopsfesten förrän vid 03:30. Jag mådde riktigt bra när jag vaknade, ingen huvudvärk bara lite trött. Men eftersom jag saknade Joppisen och Mollisen kunde jag inte vänta med att hämta dem. De hade haft det jättebra hos mina föräldrar och hade inte saknat oss det minsta. Jonas var lite slitnare än jag så han fick sova några timmar extra innan vi väckte honom.

Vi tillbringade förmiddagen inne men eftersom det var så fint väder spenderade vi eftermiddagen ute i trädgården. Joppe badade för fullt i plaskpoolen och släpade dit nästan varenda uteleksak. Molle fick också ta sig ett litet dopp i plaskpoolen för att svalka sig.

Senare på eftermiddagen tog vi en promenad hem till Jonas föräldrar för att fira barnens farmor på morsdag. Där blev vi bjudna på jättegod mat, grillad oxfilé med potatisgratäng och till efterrätt fick vi marängtårta.

2 kommentarer:

  1. Så fina Joppe och Molle är. Så härligt när man kan vara ute så mycket nu :)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin pool. Härligt med lite varmare väder. Milton blev överlycklig när jag tog fram poolen:)
    Hoppas ni får en bra dag. Kram

    SvaraRadera