onsdag 13 juni 2012

Fjällbacka i mitt hjärta!

Idag har jag en riktig "längtar-efter-att-åka-till-Fjällbacka-dag". Jag längtar efter sol, bad, strand, sand mellan tårna, saltvatten, hav, tång, krabbor, räkor, vitt vin, havskräftor, parasoll, sandslott, maneter, segelbåtar, motorbåtar, gummibåtar, badbollar, fiskmåsar, berg, klippor, snäckor....Åh vad jag längtar till BÄSTKUSTEN!!!

Som det ser ut nu så blir min längtan snart sann, det blir nog midsommarfirande i underbara Fjällbacka. Jag längtar efter att se hur Joppe reagerar på att komma dit  igen, då vi inte varit där sen i augusti förra året. Undra om han kommer ihåg att han varit där? Undra om han kommer att känna igen sig? Jag är i alla fall säker på att han kommer att älska att vara där. Ge mig midsommar nu!!!

 Joppe förra året i fantastiska Fjällbacka ♥

3 kommentarer:

  1. Och jag har en riktig Smögen dag. Blev inte bättre när pappa ringde och sa att de beställt tid för att lägga i båten :)

    SvaraRadera
  2. Jag överväger för tillfället om vi åker i helgen, Jesper ska lägga i båten - men nästa helg är iaf 90% spikat! :)
    Längtar efter exakt samma ting som dig! :)

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt om ni kommer till midsommar! Vi kommer med all säkerhet. Åker ner på torsdag skulle jag tro! Så då hoppas vi på sol och lite mer värme i alla fall!!! Då får vi lov att midsommarskåla!

    SvaraRadera