söndag 10 juni 2012

Instagram

Nu i sommar kommer jag både ha mindre tid och ork till att blogga, datorn kommer inte alltid följa med på semestern och definitivt inte prioriteras lika mycket som annars. Jag kommer givetvis att hålla bloggen vid liv hela sommaren, men inläggen blir inte lika många och inte lika ofta. Sol, bad, grill, picknick, utflykter, semster och så vidare kommer att ta den mesta tiden. Eftersom mitt utrymme för bilder på bloggen är helt slut (konstigt nog) så kan jag inte blogga med bilder via iPhonen eller iPaden tyvärr. Jag är därför väldigt beroende av min dator med Photoshop där jag får förminska (försämra) bilderna. Blogginlägg utan bilder är inget för mig, därför blir det färre inlägg.

Men nu till min räddning! Emelie, en vän till mig, har fått mig att upptäcka en ny och rolig värld, nämligen  Instagram. Jag fullkomligt älskar Instagram, det är både ett roligt och lätt tillvägagånssätt för att lägga upp bilder och kika på andras bilder. Så himla smidigt! Därför kan ni som vill följa mig och min familj lite mer följa oss där. På Instagram uppdaterar jag ofta flera gånger per dag med bilder. 

lindalinchis heter jag på Instagram


2 kommentarer:

  1. Jag är dig en trogen följare vännen <3 ;)

    SvaraRadera
  2. Åh! Jag sökte faktiskt på linchis så sent som igår :-) Har hållt tummarna för att du ska skaffa instagram! Har varit inne och följt er här på bloggen men då det är så bökigt att lämna kommentarer från mobilen, har jag inte lämnat några avtryck direkt.( Nu sitter jag för en gångs skull vid datorn) Har läst om operationen, skönt att den är avklarad och att Joppe är utskriven nu! Önskar er en underbar sommar! Kram Kram

    SvaraRadera