söndag 10 juni 2012

Spontanshopping

I förmiddags åkte jag och Maja iväg till Skövde för lite spontanshopping. Jag skickade nämligen iväg ett sms till henne i morse och frågade om de hade köpt födelsedagspresent till finaste Charlie som fyller ett år på tisdag. De hade inte heller köpt någon present så vi åkte iväg tillsammans och handlade finfina presenter. Så nu längtar vi efter att gå på kalas. Jag spontanshoppade även ett par shorts var till barnen, så nu tycker jag att sommaren kan komma på riktigt. Vi har en massa sommarkläder som vill bli använda.

Killarna hade haft det riktigt bra här hemma, de hade sovit nästan hela tiden då jag var iväg. Så mig hade de inte hunnit sakna. Nu i eftermiddag ska vi greja lite här hemma, vi har en hel del saker som ska fixas. Jonas var duktig i morse och gjorde en hel del, så nu är det min tur att göra lite på listan också.

Dagens Molle sitter i fåtöljen

1 kommentar:

  1. Asso du bor nära sköövde det är en bra stad i shoppa i ju ;)

    SvaraRadera