onsdag 13 juni 2012

Sommarrea

I morse klockan 07:00 öppnade Polarn o Pyrets sommarrea. Jag klickade in snabbt på sidan och spanade in några favoriter. Tyvärr verkade mycket vara slut redan innan rean började. Det som jag ville köpa var slut i alla storlekar dessutom. Jag fick dock avbryta för Joppe blev arg över att jag kollade iPaden. Joppe blir helt tokig när han ser iPaden, "mamma, Oppe spela". Så jag fick snabbt gömma iPaden och få honom på andra tankar. För en stund sedan kikade jag in på Polarn o Pyrets hemsida för att dubbelkolla så jag inte missat något. Men tyvärr var det slut, precis som tidigare.

Detta hade jag tänkt köpa till Molle:
TRÖJA BABYT-SHIRT BABY
SKALOVERALL BABY       












Detta hade jag tänkt köpa till Joppe:

TVÅDELAD PYJAMAS BARNTRÖJA BARN/Archive/05_Enlarged_888x888px/01_Detail_image/7322852098626.jpg

1 kommentar:

  1. Blev lika besviken jag! Hade tänkte köpa typ exakt samma plagg som dig till Joppe/Melker.. Trist!

    SvaraRadera