måndag 9 juli 2012

Borås Djurpark

Gårdagens utflykt till Borås Djurpark var, som jag tidigare skrev, jättelyckad. Joppe, Molle och Sixten var så duktiga och skötte sig bra. Molle var som vanligt nöjd med att sitta mycket i vagnen medan Joppe däremot fick springa runt. Att Joppe inte är speciellt bra på att lyssna, det försökte vi bortse från och att han ibland blev arg/ledsen när han inte fick som han ville, det var inget konstigt eller ovanligt. Nej det var verkligen en jättehärlig dag!

Här kommer lite fler bilder från vår dag på djurparken:

Skynda dig pappa!
 Pappa Lejon
 Mamma Lejon och Mini Lejon
 Mat- och vätskepaus
 Min älskade familj
 Joppe försökte vara snäll och matade den lilla geten med sten
 Stanna då grisen!
 Molle ville också kolla på djuren
Tiger
Molle sitter i Jonas knä

2 kommentarer:

  1. Åh vad mys!

    Go´Morron!

    Hoppas du får en härlig dag!

    Vad gillar du min nya somriga design?

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig dag no verkar ha haft! :)
    Vad tyckte Molle om det? Vi har nämligen tänkt åka dit, givetvis för min och Johans skull också men det känns som att det kanske är något som små barn också uppskattar, men jag kanske har helt fel! :)

    SvaraRadera