tisdag 21 augusti 2012

Lunchdejt

Den här dagen har verkligen gått i ett, men det har varit en rolig dag. Jag och barnen började dagen med morgonmys innan det var dags att traska iväg till förskolan. På vägen till förskolan mötte vi upp Joppes kompis Elsa som vi tog följe med. Joppe blir alltid så glad när han ser och träffar Elsa och han ropar hennes namn så högt han bara kan. ELSAAAAA!

Medan Joppe var på förskolan hade jag och Molle en inbokad lunchdejt med Josefine och hennes minsting Vincent. Vi gick och åt Thai-mat medan våra "stora" barn var på sina förskolor. Det var roligt att träffa dem och den här gången hann vi prata lite mer eftersom de stora barnen inte var med. Det var inte lika lätt att hinna prata senast vi sågs, då vi hade 5 barn tillsammans att se efter. Efter lunchen hann vi även gå en liten promenad innan det var dags att skiljas åt. Tack för en mysig lunch!

Kameran fick jag inte med mig på vår lunchdejt,
så ni får hålla er tillgodo med två bilder från min instagram.


Vincent och Molle

2 kommentarer:

  1. Alltid lika kul när man hör "ELSAAAAAA" så fort han ser oss *hihi* Elsa blir så mallig ;)

    kram o ses imorgon :)

    SvaraRadera
  2. Det var riktigt mysigt! Får vi göra om snart igen! <3

    SvaraRadera