onsdag 22 augusti 2012

Mitt i veckan

Onsdagen är redan här, vilket innebär att vi är mitt i veckan. Yeah! Jag längtar som vanligt efter fredag och helg. Det är så mycket mysigare att ha Jonas hemma med oss, och inte nog med att det är mysigare....det underlättar en hel del också...haha. Vår morgon ser ut som vanligt, soffmys till Bolibompa och snart är det dags att traska iväg till förskolan igen.

Jag och Molle har inga direkt roliga planer för dagen, vi ska istället försöka beta av dagens lista och börja med att ta en promenad till affären och handla. Sen blir det givetvis lek och mys varvat med mellanmål, mat och blöjbyten.

* * * * *

Igår vid 16-tiden var Joppe rejält trött och anledningen till det var att han inte hade somnat efter lunchen på förskolan. För att få Joppe att försöka glömma av att han var trött tog vi en promenad bort till lekplatsen. Molle somnade direkt i vagnen så Joppe var överlycklig över att få ha både en mamma och en pappa som kunde leka och busa med honom....med BARA honom. Jonas och Joppe busade i och för sig mest, jag var ju liksom tvungen att agera fotograf i början. När vi kom hem fick Joppe ta ett bad och sen somnade tröttisen gott kl 19 i sin säng.

Bilder från lekplatsen kommer här:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar