fredag 17 augusti 2012

Road Trip


Idag klockan 14:00 är det dags för mig att göra husbilspremiär. Jag, Jonas, Petra och Marcus ska nämligen åka till shoppingmeckat Gekås och inte nog med att vi ska shoppa där, vi ska till och med göra debut på campingen intill. Haha det känns verkligen så nördigt, men oj oj oj så skoj.

Barnen får stanna hemma, där de mår som allra bäst. Först lämnar vi dem hemma hos deras farmor och farfar och sen kommer deras mormor och morfar och hämtar dem efter jobbet och har dem hemma hos oss. Jag är säker på att mina små godingar kommer att ha det riktigt bra hos sina mor- och farföräldrar. Jag däremot lär väl inte sova en blund, jag har aldrig sovit så långt bort ifrån mina små.

Hur som helst så ser jag fram emot resan (eller nja inte själva färden då jag är åksjuk), shoppingen, campingen, kvällsgrill, vinboxen och underbar vänner och givetvis min älskade Jonas.



2 kommentarer:

  1. Åh vad kul och med en hel husbil att packa i kan ni ju shoppa hur mycket som hellst, nästan iaf =)

    SvaraRadera
  2. åhh så mysigt!! ha de toppen, å de kommer nog gå bra utan dina småttingar. försök att njuta av att va utan dom, de måste man få göra ibland för å ladda batterierna!! shoppa lugnt :-)
    kram

    SvaraRadera