onsdag 15 augusti 2012

Yesterday

Igår kväll orkade jag inte sätta på datorn och blogga utan tog istället fram min bok och la mig i sängen och läste. Det var riktigt skönt och välbehövligt! Därför fick ni aldrig reda på hur det hade gått för Joppe på sin första dag på förskolan efter det långa sommarlovet. Det hade gått bra tack och lov. Lämningen på morgonen gick väldigt bra. De var ute och lekte när vi kom och Joppes favoritcykel var ledig så han tog genast fart mot den. Sen så var jag inte alls intressant längre och någon kram, puss eller ett hejdå fick jag inte heller. När jag kom och hämtade honom var de också ute och lekte och Joppe hade till och med sovit efter lunchen, perfekt! Sen så hade han krånglat lite vid lunchen, men men allt kan ju inte vara tipp topp.

Men nu till vår onsdag som började betydligt tidigare än vanligt. Molle vaknade nämligen hungrig, glad och full av energi redan klockan 05:54. Kanske lite väl tidigt, trots att jag är en morgonmänniska. Men tack vare att jag kvällen innan lagt mig i skaplig tid så var jag ganska pigg ändå. Molle sov nämligen från 18:45-05:54 utan att varken äta eller gråta efter nappen. Sammanhängande sömn is the shit!

I förmiddags fick jag ett sms av pappalediga Marcus som ville komma och dricka kaffe. Självklart fick han och Charlie komma och fika och leka. Det var riktigt kul att få träffa dem och här har ni några bilder från vår lekdejt:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar