tisdag 25 september 2012

OM jag längtar!

På fredag ska jag och min kära vän Petra sätta oss i bilen och köra till underbara Göteborg. Där ska vi bo på hotell, gå på Bokmässan, äta hotellfrukost, bada i hotellpoolen, shoppa, äta god middag utan att behöva leta efter barnvagnsanpassade restauranger samt sova utan att bli väckta för nappinstoppning, blöjbyten eller välling. Vi ska ha det så bra och jag längtar så tills dess.
 
De fem barnen (killarna) lämnar vi hemma, ja det vill säga Jonas, Joppe, Molle, Marcus och Charlie. Men det verkar som om de kommer klara sig ganska bra utan oss, för de ska nämligen ha Pyjamasparty. Marcus och Charlie ska sova över hemma hos oss. Jonas och Marcus pratar om sitt sleepover och de är som små barn på julafton.
 
 

Jag och Petra för väldigt många år sedan

 
Petra och jag för ca 4,5 år sedan

3 kommentarer:

  1. Underbart!! Förstår att ni kommer njuta, de förtjänar ni ;) Meen ja vill ju ha korten från idag *hihi*

    kram kram

    SvaraRadera
  2. Guuuud va Joppe är lik dig på bilden av dig som barn! :) Tror & hoppas att ni kommer få en superhelg! Går ju inte så mkt annat med bokmässan på schemat! :)

    SvaraRadera
  3. Jösses vad du o Joppe är lika på den första bilden :)

    SvaraRadera