tisdag 25 september 2012

Sjunga, dansa och ha kul

Eftersom det är tisdag idag så var det dags för rytmik på Öppna Förskolan. Jag och Molle tog följe dit med Carro och Max efter vi lämnat av Elsa och Joppe på förskolan. Rytmiken var, även idag, uppskattad av Molle och det märks att han tycker om att vara på Öppna Förskolan. Vi träffade även andra vänner där idag, Maja och Sixten kom och även Sara och Alfred. Jag får nog se till att ta med Joppe dit någon dag. Han har inte varit där på länge och skulle garanterat uppskattat ett besök där.
 
- - - - -
 
Innan det var dags att natta barnen var mamma och pappa snälla och tog hand om barnen så jag kunde åka och storhandla. De bjöd även på våfflor innan jag åkte iväg och handlade. Jonas jobbar över idag också och kommer nog inte hem än på ett tag. Därför har jag lite tid över till att blogga och läsa bloggar.
 
Bilder från Öppna Förskolan idag:
 

Min solstråle


Max och Molle äter bollar


Jag och Molle

 
Max och Carro väntar på att rytmiken ska börja

1 kommentar:

  1. mysigt med sångstunder å liknade för barnen!! Har mina oxå uppskattat...
    kram på er

    SvaraRadera