söndag 23 september 2012

Söndagsfrukost

I morse åkte Jonas iväg och jobbade medan jag och barnen myste framför bolibompa. Sen bar det iväg hem till Petra, Marcus och Charlie på söndagsfrukost. Jonas tog en paus från jobbet och kom också dit, med sig hade han färska frallor. Söndagsfrukosten var riktigt smarrig, det bjöds på plättar med sylt och glass, bacon, ägg, olika pålägg, frallor, juice, te och kaffe. Och inte nog med det, det blev även tårta efteråt. Mumsigt!
 
Jag har verkligen saknat våra söndagsfrukostar och jag hoppas att vi kommer kunna träffas ofta nu i höst och försöka hålla traditionen levande. Idag kunde inte Maja, Jonas och Sixten, men nästa gång hoppas jag att vi kan ses alla tre familjer.
 

Trötta barn i morse, på väg till frukostmyset


Sötingen Charlie, med den charmigaste virveln jag någonsin sett


Maten står på bordet, händerna i knät, nu så får vi smaka, varsågod och ät...

 
Trött och snorig Molle mumsar gurka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar