tisdag 4 september 2012

Uppbokade tisdagar

Idag är Joppe på förskolan och därmed är jag och Molle själva hemma. Tisdagar kommer framöver (med start nästa vecka) att vara min och Molles dag. Vi ska nämligen börja på babyrytmik på öppna förskolan. Jag gick på babyrytmik med Joppe när han var liten och Joppe tyckte mycket om de stunderna. Därför tänkte jag att Molle skulle få möjlighet att få dansa och "sjunga" lite han också. Det var Carro och Max som tipsade oss om babyrytmiken och det ska bli jättekul att börja tillsammans med dem. Perfekt då vi ändå lämnar de stora barnen på samma förskola, alltid kul att ta sällskap.
 
Idag jobbar Jonas också över så jag hoppas att jag och barnen får en mysig eftermiddag även idag. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men något kul ska vi allt se till att göra. Antingen om vi går ut och leker eller om vi stannar inne och pysslar, målar eller bakar. Ja vi får se vad det blir helt enkelt, beror på väder, humör och dagsform.
 
 
 
Pyjamas-Molle
 

1 kommentar:

  1. Ja vi ser oxå fram emot Tisdagarna framöver :) MYS! Ja fick tag i ett regnskydd ;) haha!

    kram kram

    SvaraRadera