lördag 1 september 2012

Välkommen september!

Sommaren är över och hösten har börjat. Vi är idag inne i september månad och jag tycker faktiskt att det är rätt skönt. Sommaren blev väl kanske inte riktigt som jag hoppats på, i alla fall inte vädermässigt men vi har haft en mysig sommar tillsammans och det är trots allt det viktigaste. Men givetvis måste man ha hopp och tro, och jag hoppas därför att vi får en fin och solig höst.
 
Idag har vi fint väder här i lilla Skara, himlen är klarblå, solen skiner och det är nästintill vinstilla. Jag är riktigt sugen på att dra på mig walkingskorna och ta mig en lång promenad. Tyvärr tror jag inte att resten av familjen är lika sugna på det. Jonas nästan hatar att gå på promenad och Joppe vill helst stanna vid lekplatsen för att leka (vilket jag givetvis förstår). Men min lille Molle, han älskar att gå på promenad så kanske att jag och Molle får ta oss en promenix och lämna av resten av grabbarna på en lekplats.
 
Nu hör jag att mina små vaknar, så vi får höras senare! Ha en härlig lördag nu!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar