fredag 21 september 2012

Vår fredag

I förmiddags fick jag och barnen besök av Emelie. Joppe hade väntat på att vår fika-kompis skulle komma så när hon kom var det raka vägen till köket för att fika. Efter fikat busade och lekte Emelie med barnen. Både Molle och Joppe var glad över att få full uppmärksamhet. Vi bjöd även Emelie samt barnens mormor och morfar på lunch. När lunchen låg i våra magar gick jag och la Molle i sängen medan Emelie och Joppe satte sig i soffan och kikade på Joppes favoritfilm "Cars 2".
 
 
Just nu sitter jag här hemma i soffan och väntar på att min älskling ska komma hem. Han är fortfarande och jobbar. Han var hemma en liten stund förut så jag kunde gå och träna. Han behövde ändå äta och sen så saknade han barnen så mycket. När jag kom hem från spinningen åkte Jonas iväg igen och jag nattade barnen och tog en skön dusch. Sen fick jag god middag utav mamma och pappa, tusen tack! De hade även gjort mat till Jonas som han ska få när han kommer hem! Mina föräldrar är verkligen så snälla, det ställer alltid upp för oss och det betyder mycket.
 
Hoppas ni har en mysig fredagkväll!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar