fredag 21 september 2012

Fredag i mitt hjärta!

Då var det äntligen fredag! Jippi! Jag och barnen går fortfarande i pyjamas och tar det lugnt. Joppe leker sin favoritlek (köra alla sina bilar runt vårt soffbord) och Molle terroriserar mig här vid datorn. Så eventuella konstiga stavfel och underliga ord är Molle troligen ansvarig för. Om en timma får vi besök av Tant Emelie (kan man vara tant när man är 24 år?). Det ska bli kul med lite sällskap och barnen kommer garanterat att bli jätteglada.
 
- - - - -
 
Igår var det verkligen fullt upp från morgon till kväll, jag satt bara ner några få minuter då och då. Först vid 22-tiden var jag klar med allt som skulle göras och strax därefter kom Jonas hem från jobbet. Mamma var snäll och var barnvakt en stund så jag kunde åka och handla mat och blöjor. Barnen passade även på att bada hemma hos mormor och morfar, de badade tillsammans denna gång och det gick jättebra.
 
Önskar er en härlig fredag!
 
 
Molle och Joppe i badet igår


1 kommentar:

  1. Ja nu är det äntligen fredag! Vilken mysig badbild. Var roligt att de börjar få lite nöje av varandra. Måste kännas skönt. Hoppas ni har en mysig kväll =)

    SvaraRadera