söndag 21 oktober 2012

Helgens sista dag

I förmiddags bestämde vi oss för att gå ut och leka och greja i trädgården. Det var riktigt skönt ute, 12 grader och regnfritt. Jag och Jonas krattade löv medan Molle myste i vagnen och Joppe lekte. När löven var i säckarna åkte Jonas och Joppe och slängde dem i containern. Joppe fick åka i Jonas jobbil och var riktigt stolt. När de kom tillbaka tog vi en promenad bort till lekplatsen för att leka av oss lite.
 
Med träningen har det gått bra i veckan. Idag var jag på mitt fjärde spinningpass för den här veckan. Det känns riktigt skönt att jag har kommit igång med träningen på riktigt. Fyra pass i veckan känns också precis lagom för mig.
 
Nu ska jag och Jonas bädda ner oss i soffan, äta lite onyttigheter och se på Johan Falck. Ett perfekt avslut på en härlig helg.
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar