måndag 22 oktober 2012

Ladda om

Måndag eftermiddag och både jag och barnen är riktiga latmaskar idag. Vi är trötta, slöa och vill helst bara mysa i soffan. Joppe kom för en liten stund sen springandes mot mig, hoppade och jublade "Elias". Molle hade nämligen rivit ur varenda film vi har i filmskåpet och då fick Joppe syn på sin båtfilm han fått av Annki. Så nu ligger vi alla här i soffan och myser till Elias. Eller inte Jonas då, han är ju på jobbet och sliter. Men när han kommer hem får han ta över min plats i soffan för då ska jag försöka rycka upp mig och ladda om för ett tufft spinningpass.

Igår var jag på ett otroligt bra spinningpass, det var så jobbigt att jag trodde att jag skulle kräkas flera gånger. Jag har nog aldrig tagit ut mig så mycket som jag gjorde igår. Jag var helt darrig i benen när jag kom hem. Hon som hade passet har alltid ett tufft tempo och med flera utmaningar. Och envis som jag är så ger jag alltid allt jag har, vägrar halvera tempot trots att jag stundtals är helt slut. Med andra ord får vi se hur stark jag är i benen idag.

Hoppas ni har en bra dag!


1 kommentar: