måndag 22 oktober 2012

Celsius

Även idag var spinningpasset riktigt tufft, men inte riktigt så tufft som gårdagens pass. Jag testade även att dricka en celsius för första gången. Jag har haft en burk ståendes hemma i kylen ett tag, men inte testat förrän idag. Eftersom jag har varit trött både i kroppen och huvudet idag tänkte jag att det var ett utmärkt tillfälle att testa celsius.
 
Jag kan säga som så att jag verkligen gav allt idag också. När jag satte mig på spinningcykeln så satte sig spinninginstruktören som hade det tuffa passet igår bredvid mig. Ja ni kan ju tänka er att det inte var läge att halvera tempot precis. Jag är så fruktansvärt envis så jag klarar inte av att ta det lite lugnare när jag har ett riktigt energiknippe bredvid mig. Så det blev till att köra på max idag igen. Celsiusen hjälpte mig nog lite igenom passet i alla fall, jag kände mig betydligt mer piggare både i benen och i huvudet. Jag kommer nog köpa på mig några fler burkar, perfekt att ta en celsius de dagarna man känner sig lite slö och orkeslös. Oftast har jag en vilodag mellan mina spinningpass, med undantag för måndagar då jag även tränar på söndagen. Så en celsius på måndagar är nog inte helt fel.
 

Det fungerar

Flera studier har visat att dricka Celsius ökar din förbränning. Celsius® ger dig mer energi och en känsla av att vara mer alert! Celsius® är mest effektiv när den kombineras med en hälsosam diet och regelbunden träning. Drick en Celsius® innan du går och tränar så orkar du mer och får ut mer av din träning
 


2 kommentarer:

  1. åhh spännande dryck....aldrig sett!! vart köper du de?
    redig du är mä träningen, ja är ff inte igång, grrr!
    kram på er

    SvaraRadera
  2. åhh spännande dryck....aldrig sett!! vart köper du de?
    redig du är mä träningen, ja är ff inte igång, grrr!
    kram på er

    SvaraRadera